Jumaat, Disember 11, 2009

Demam Ben 10

Salam.............

Demam Ben10 sudah berjangkit kat anak daraku si qisthina.Baju ni baru je dibeli pagi tadi di pasar Kuala Kubu Bharu.Ni koleksi yg ke 5.Darwis sibuk suruh beli baju lain tapi anak ku still nak kan Ben10.Sampaikan penjual baju terperanjat yg anak daraku suka kan baju Ben10 ni.Punya la penjual baju rekemenkan baju budak pompuan yg cantik-cantik kat anak daraku si qisthina,langsung anak daraku tak heran.
Kuat betul penangan si Ben10 ni.



Salam persahabatan

3 ulasan:

nanae berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
AzuanBudakPandai berkata...

citer tu best la jugak..
layan je haha

Dj Epoi berkata...

Kalau Lu layan citer Ben 10 versi Felem.....

Ben 10 nya hensommmmmmmm weih!!!

Heheheheh
Layan jew lah ...hahahahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...