Khamis, Mac 25, 2010

The Best Dadih in town


Salam..........
Hari ni nanae nak cerita mengenai dadih yang paling best nanae pernah makan dan rasa.Semua orang boleh buat dadih tapi tak sama dengan dadih yang satu ni.Memang marvelous.Mula-mula diperkenalkan dgn dadih ni semasa dj epoi and family naik ke fraser.

Memang betul-betul sedap.Sampaikan suami nanae, darwis,mak,adik-beradik nanae yang tak makan dadih pun boleh jadi suka dan jatuh hati pada si dadih ni.Kuat betul penangan si dadih ni.
Jadi nak berkongsi dengan adik-beradik yang lain,nanae pun order la dadih 200 bekas ada perisa durian,laici,milo dan jagung untuk kenduri akad nikah adik ipar nanae(tapi bayar utk 150 je,lagi 50 tuan dadih tumpang semasa kenduri.tq kak min).

Semasa kenduri, letak je si dadih,terus kena sapu.tak sampai dalam1 jam dah habis licin.Anak-anak buah sampai tercari-cari lagi.Bukan nanae nak bodek kat Kak Min tapi memang sedap sangat dadih dia ni.......

Kepada teman-teman yang teringin nak cuba dadih ni utk makan sendiri ke,untuk majlis birthday anak ke boleh la hubungi Kak Min dari blog http://warisanayahbonda.blogspot.com/.Kak Min merupakan kakak kepada Dj Epoi.

ni la taukeh dadih Kak Min @ Kak Syabar

2 ulasan:

SYAbAR berkata...

Terima kasih Nanae-Darwish. Terkedu akak dengan posting sebegini. Semoga penghargaan yang kau orang berikan menaikkan semangat akak untuk terus memperbaiki mutu kualiti dadih ini dan mengeratkan lagi silaturrahim kita melalui `air tangan wanita'

nanae berkata...

salam kak min.bukan nak puji tapi memang dadih yang kak min buat tu memang sedap sangat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...