Selasa, Februari 23, 2010

Sibuk sangat ke aku ni?


Salam............

Sekarang ni,aku memang tengah sibuk dengan bisnes katering yang aku buat bersama suamiku.Jadual aku amat padat sekali.Syukur Alhamdulillah dengan rezeki yang Allah berikan kepada kami suami isteri.Mesti ramai yang heran kan? macam mana aku buat 2 keje dalam 1 masa.Bila ada katering aku ajak mak dan adik ku si bad naik ke fraser tolong gantikan aku dan suami keje kat hotel.Takde la aku tinggalkan hotel takde orang jaga.
Sebenarnya hotel tempat aku keje macam hotel budget je.Suami aku yang jaga hotel ni.Jadi kepada teman-teman alam cyber nak naik fraser boleh la tipon aku.
Berbalik pada kesibukan aku,ni baru lepas aku berkatering selama 5 hari di PLATIH bukit fraser.
Dapat la rehat dalam seminggu sebelum masuk balik ke PLATIH untuk katering balik.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...