Isnin, Mei 24, 2010

Marah???



Salam.....

Dah masuk kul 12.13 pagi tapi mata x bleh nak tido.En Darwis tengah tonton citer papadom.Anak-anak semuanya dah belayar(tido).Aku masih mengadap lappy tak tahu nak buat apa,sebenarnya tgh marah dgn en darwis cos pergi memancing x bg tahu aku.Puas lah aku cari merata ceruk hotel.Bukannya apa hotel aku dah la keling hutan takut kena sorok ke?apa ke?
Last-last Aku cari adik aku si anjang pun xde,ni sah-sah depa berdua gi pancing ikan kat kolam bawah.Nak pergi pun bagitahu la....xde la aku risau sangat...
Ok la ............aku dah nak masuk tido.....Selamat malam.........:) :)Semoga anda dibuai mimpi-mimpi yang indah.

2 ulasan:

SYAbAR berkata...

Darwish buat cam pepatah lama la tu... sayang isteri tinggal2kan

nanae berkata...

salam kak min.sayang..sayang jugak tp risau dgn kawasan hotel yg keras skit..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...