Isnin, Mei 09, 2011

en.darwis punya hal...

Salam...
Sebenarnya aku terkejut giler bila dapat hadiah dari en darwis.Nak tahu tak apa hadiah yang aku dapat..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Siap suruh tulis buat isteri tersayang zaharina






Sebenarnya lepas balik dari konsert aku citer kat en darwis yang aku tak dapat ambil gambar D'lloyd.Kecewa gak.Lagi pun punya la ramainya orang beratur nak sign autograph.Lagi pun aku takut yg en darwis bising sebab kena tunggu lama untuk jemput aku.Rupa-rupanya semalam en darwis bagi tahu yang dia nak keluar jumpa orang, rupa-rupanya en darwis ke Istana Budaya.Semata-mata utk belikan aku cd dan ambil tandatangan ahli kumpulan D'lloyd.TERIMA KASIH EN.DARWIS.


P/S: Buat En darwis kerana perangai awak yang gila-gila tu yang buat saya bertambah sayang kat awak.. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...