Isnin, Januari 09, 2012

Alhamdulillah penyakit hidung berdarah darwis beransur baik.

ehsan dari google
Salam..
Hari ni nanae cuma nak cite tentang satu produk yang darwis guna untuk mengatasi masalah hidungnya yang selalu berdarah.Puas dah berubat baik secara moden dan tradisional.Masalahnya bila cuaca panas dan berabuk mula la darwis mula start bersin x berhenti-henti kemudian mula la darah mengalir keluar dari hidung kalau teruk sangat pernah darwis jatuh pengsan.Darwis takde masalah resdung cuma alah dengan habuk dan cuaca panas.Kadang-kadang darwis dah give up nak cuba macam-macam ubat,petua serta kena minum air yang banyak tapi masih lagi takde perubahan.Masa tengah jenguk blog kjee terbaca la satu produk yang kjee telah guna.Mula-mula citer kat darwis tapi darwis macam tak berminat walaupun aku citer panjang lebar.Dalam hati terdetik walaupun darwis tak nak tetap aku belikan juga.Aku apa lagi mula call kjee nak beli produk tersebut.Bila dah beli tu nak taknak darwis kena la juga makan sebab nak jaga hati aku.Akhirnya belum pun habis 1 botol,aku dah nampak perubahan ketara pada darwis,sebabnya dia dah jarang bersin walaupun cuaca panas dan berabuk.
Hari ni duniadaridapur kjee ada keluarkan kisah darwis sebagai testimoni.Produk tersebut adalah TF plus advanced yang berharga rm 232(harga ahli).Produk TF plus advanced ni boleh gak  utk penyakit lelah,resdung,kanser.DLL Sape-sape nak order boleh la call aku 0123980569.aku kira harga ahli je.




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...